U Braille hè un sistema di scrittura tattile sviluppatu à u principiu di u XIX seculu da un francese chjamatu Louis Braille. U sistema usa punti in rilievu disposti in vari mudelli per rapprisintà lettere, numeri è segni di punteggiatura. U Braille hè diventatu u standard per i ciechi per leghje è scrive, è hè largamente adupratu in parechji aspetti di a vita quotidiana, cumprese a segnaletica.
I segni Braille sò ancu chjamati segni ADA (The Americans with Disabilities Act) o segni tattili. Presentanu caratteri Braille in rilievu è grafica chì ponu esse facilmente rilevati è letti à u toccu. Quessi segni sò usati per furnisce informazioni è indicazioni à e persone cun difficultà visive, assicurendusi ch'elli sianu cuscenti di ciò chì li circonda è ch'elli possinu spustassi in modu sicuru è indipendente.
1. Accessibilità per e persone cun difficultà visive
I segni Braille furniscenu un mezzu essenziale d'accessibilità per e persone cun difficultà visuali, chì li permettenu di navigà in edifici, uffici, spazii publichi è altre strutture in modu indipendente. Furnendu informazioni in un furmatu tattile chì pò esse sentitu, i segni Braille offrenu una opportunità per un accessu equu à l'infurmazioni, chì permette à quelli senza vista di participà à a sucietà cù più libertà è sicurezza di sè stessi.
2. Sicurezza
I segnali in Braille ponu ancu migliurà a sicurezza, sia per e persone cun difficultà visuali sia per quelle senza. In situazioni d'emergenza cum'è incendi o evacuazioni, i segnali in Braille furniscenu informazioni critiche nantu à a segnaletica direzionale per aiutà l'individui à truvà e vie d'uscita più vicine. Queste informazioni ponu ancu esse utili in l'attività quotidiane, cum'è a navigazione in zone scunnisciute in un edifiziu.
3. Conformità cù i segnali ADA
I segni in Braille sò una parte essenziale di un sistema di segnaletica conforme à l'ADA. L'Americans with Disabilities Act (ADA) esige chì tutti i lochi publichi abbianu una segnaletica accessibile à e persone cun disabilità. Ciò include a furnitura di segni cù caratteri tattili, lettere in rilievo è Braille.
1.Materiali
I segni in braille sò tipicamente fatti di materiali durevuli cum'è a plastica, u metallu o l'acrilicu. Quessi materiali ponu resiste à l'esposizione à e cundizioni climatiche difficili è à i prudutti chimichi chì si trovanu spessu in i prudutti di pulizia. Inoltre, i materiali anu una alta tolleranza à a resistenza à i graffi causata da l'usura quotidiana.
2. Contrasti di culoret
I segni Braille anu tipicamente un cuntrastu di culore altu, ciò chì li rende più faciuli da leghje per e persone cun poca vista. Questu significa chì u cuntrastu trà u fondu è i punti Braille in rilievu hè distintu è facilmente distinguibile.
3. Piazzamentu
I segni in braille devenu esse piazzati in zone facilmente accessibili, à una distanza di 4-6 piedi da terra. Questu assicura chì e persone cun difficultà visive possinu senteli mentre stanu in piedi senza avè bisognu di stende si o di ghjunghje.
I segnali Braille sò una cumpunente essenziale di i sistemi di segnaletica cummerciale è di orientamentu, chì furniscenu accessibilità, sicurezza è cunfurmità di altu livellu cù e regulazioni ADA. Offrenu una opportunità per e persone cun difficultà visive di participà à a sucietà cù più libertà è fiducia in sè stesse, rendendu a so vita quotidiana più indipendente è cunfortu. Incorporendu segnali Braille in u vostru sistema di segnaletica, a vostra struttura pò furnisce un accessu megliu à l'infurmazioni, creà un ambiente sicuru è dimustrà un impegnu per l'accessibilità è l'inclusività.
Faremu 3 cuntrolli di qualità rigorosi prima di a consegna, vale à dì:
1. Quandu i prudutti semi-finiti sò finiti.
2. Quandu ogni prucessu hè cunsignatu.
3. Prima chì u pruduttu finitu sia imballatu.