Braille hè un sistema di scrittura tattile sviluppatu in u principiu di u 19u seculu da un francese chjamatu Louis Braille. U sistema usa punti in rilievu disposti in diversi mudelli per rapprisintà lettere, numeri è segni di puntuazione. U braille hè diventatu u standard per i cechi per leghje è scrive, è hè largamente utilizatu in parechji aspetti di a vita di ogni ghjornu, cumprese a signalizazione.
I segni Braille chjamati ancu segni ADA (L'Americans with Disabilities Act) o segni tattili. Presentanu caratteri è grafici Braille elevati chì ponu esse facilmente rilevati è leghje da u toccu. Sti segni sò usati per furnisce infurmazioni è direzzione à e persone cù disabilità visuale, assicurendu chì sò cunuscenti di u so circondu, è ponu spustà in modu sicuru è indipindente.
1. L'accessibilità per e persone cù disabilità visuale
I segni Braille furniscenu un mezzu essenziale di accessibilità per e persone cù disabilità visuale, chì li permettenu di navigà in edifici, uffizii, spazii publichi è altre strutture indipindentamente. Fornendu l'infurmazioni in un formatu tactile chì pò esse sentitu, i segni Braille furnisce l'uppurtunità di un accessu equitativu à l'infurmazioni, chì permettenu à quelli senza vista di participà à a sucità cù più libertà è assicuranza di sè stessu.
2. Sicurezza
I segni Braille ponu ancu rinfurzà a sicurità, sia per e persone cù disabilità visuale sia per quelli senza. In situazioni d'urgenza cum'è incendi o evacuazioni, i segni Braille furniscenu infurmazioni critichi nantu à a signalazione direzzione per aiutà l'individui à truvà e rotte di uscita più vicine. Questa informazione pò ancu esse utile in l'attività di u ghjornu di u ghjornu, cum'è a navigazione in spazii micca familiari in un edifiziu.
3. Conformità cù i segni ADA
I segni Braille sò una parte essenziale di un sistema di signage ADA. L'Americans with Disabilities Act (ADA) esige chì tutti i spazii publichi anu un signalamentu accessibile per e persone cù disabilità. Questu include furnisce i segni cù caratteri tattili, lettere in rilievu è Braille.
1.Materiali
I segni Braille sò tipicamente fatti di materiali durable, cum'è plastica, metallo o acrilico. Questi materiali ponu sustene l'esposizione à e cundizioni climatichi duru è i sustanzi chimichi spessu trovati in i prudutti di pulizia. Inoltre, i materiali anu una alta toleranza per a resistenza di scratch causata da l'usura di ogni ghjornu.
2.Color Contrast
I segni Braille sò tipicamente cuntrastu di culore altu, chì li rende più faciuli di leghje per e persone cù poca visione. Questu significa chì u cuntrastu trà u fondu è i punti Braille elevati hè distintu è facilmente distinguibile.
3.Piazzamentu
I segni Braille deve esse posti in spazii facilmente accessibili, à 4-6 piedi da a terra. Questu assicura chì e persone cù disabilità visuale ponu senteli mentre stanu senza avè bisognu di stende o ghjunghje.
I segni Braille sò un cumpunente essenziale di i sistemi di segnaletica di l'imprese è di ricerca di strada, chì furnisce l'accessibilità d'altu livellu, a sicurità è u rispettu di e regulazioni ADA. Offrenu l'uppurtunità per e persone cù disabilità visuale di participà à a sucità cù più libertà è assicuranza di sè stessu, rendendu a so vita di ogni ghjornu più indipendente è còmoda. Incorporandu i segni Braille in u vostru sistema di signalizazione, a vostra facilità pò furnisce un accessu megliu à l'infurmazioni, creà un ambiente sicuru, è dimustrà un impegnu à l'accessibilità è l'inclusività.
Realizzeremu 3 ispezioni di qualità strette prima di a consegna, vale à dì:
1. Quandu i prudutti semi-finiti finitu.
2. Quandu ogni prucessu hè tramandatu.
3. Prima chì u pruduttu finitu hè imballatu.